Om oss

Før jeg sier noe som helst om oss selv, la meg få lov å stille deg et par spørsmål.

Er du på randen av suksess?

Går du rundt med en ide som bare lengter etter å se lyset slik at den kan bli til virkelighet?

Du har sikkert hørt om noen av de som har lykkes og ønsket det kunne vært deg!

Kanskje har du lest bøker og vært på nettverks samlinger, men av forskjellige grunner, så har du ikke kommet i gang.

Selv har jeg vært grunder og entreprenør siden jeg startet som selvstendig næringsdrivende i 1975.

Som forretningsfører og rådgiver for små og mellomstore bedrifter har jeg vært med å gi liv til flere bedrifter som har utviklet seg og blitt store.

Jeg har hjulpet til med snuoperasjoner og rekonstruksjoner, og vet godt hva som skal til for å gi en virksomhet en ny og bedre start.

Bibliotekene er stapp fulle av bøker med økonomiske teorier, så det finner du der.

Handelsskolen tilbyr enkle og praktiske kurs, slik at du kommer raskt i gang.

Vi konsentrer oss om dagligdagse utfordringer og løsninger som virker.

Du trenger ikke høyskole for å lykkes som grunder og entreprenør, kanskje tvert imot.

Men, med praktiske kunnskaper og erfaringer blir det enklere å nå målene.